torsdag 17 februari 2011

HALTAR jag?

Berättar lite mer om min keffa höft för omvärlden nu när jag vet att jag faktiskt ska göra något åt den. Innan operationsbeslutet har det liksom känts som ett onödigt ämne i kategorin surtantsgnäll.

När jag kommit ut som en "höftis" har flera av mina åhörare sagt sig ha noterat att jag haltat och att det här ju är en förklaring till det. Kan inte låta bli att känna mig lite... stött och liksom påkommen när jag hör det. HALTA? JAG? Har detta märkts, jag som är så bra på att dölja tänker jag. Känns inte sexigt det minsta. Fast i ärlighetens namn vet jag att jag inte går har cat walk moves.

Och i ärlighetens namn - får man vara så löjligt fåfäng?

1 kommentar:

  1. Hittade just din blogg, ska följa din resa. Hoppas allt går bra för dig.
    /Anna

    SvaraRadera